I won't talk
我不說話

I won't breathe
屏息以待
I won't move still you finally see
我不會離去 直到你明白

That you belong with me
你屬於我

You might think
或許你以為

I don't look
我沒注意妳

But deep inside in the corner of my mind
但在我心深處的角落

I'm attached to you
我對你著迷


I'm weak
我很脆弱

It's true
這是事實

Cause I'm afraid to know the answer
因為害怕知道妳的答案

Do you want me too?
妳也想要我嗎?

Cause my heart keeps falling faster
因為我的心墜的越來越深


I've waited all my life
我用了一生等待

To cross this line
為了跨越這道藩籬

To the only thing that's true
為了這唯一的真理

So I will not hide
我將不再躲藏

It's time to try anything to be with you
是時候放手一搏任何能和妳一起的機會

All my life I've waited
我用了一生等待


This is true
希望一切成真


You don't know
妳不知道

What you do
你的一舉一動

Everytime you walk into the room
每一次妳一靠近我

I'm afraid to move
我幾乎沒辦法移動


I'm weak
我很脆弱

It's true
這是事實
I'm just scared to know the ending
因為我害怕去知道這個結果

Do you see me too?
我是否曾經出現在你眼裡?

Do you even know you've met me?
妳是否知道我們曾經相遇過?


I've waited all my life
我用了一生等待

To cross this line
為了跨越這道藩籬

To the only thing that's true
為了這唯一的真理

So I will not hide
我將不再躲藏

It's time to try anything to be with you
是時候放手一搏任何能和妳一起的機會

All my life I've waited
我用了一生等待

This is true
希望一切成真


I know when I go
我知道當我離去
I'll be on my way to you
我將會追隨妳

The way that's true
這條路才是真實


I've waited all my life
我用了一生等待

To cross this line
為了跨越這道藩籬

To the only thing that's true
為了這唯一的真理

So I will not hide
我將不再躲藏

It's time to try anything to be with you
是時候放手一搏任何能和妳一起的機會

All my life I've waited
我用了一生等待

This is true
希望一切成真

----------------------------------------------

超好聽的,之前那個校園歌喉戰
好像不知道誰唱的?
台大嗎?
整個就很好聽=ˇ=
嘿嘿嘿!!
推薦一下囉XD


PS.是韋禮安唱的!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Call Yuan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()